give me you babe

tuff dag idag, så jag sitter och unnar mig en kopp varmt te framför tv:n nu.
eller tuff och tuff, ganska soft endå men har gjort mycket.
började med grafiskt prov på morgonen, gick ganska bra faktiskt. satte mig och lekte i photoshop i nåra timmar, sen ut och fota nåra timmar och sen photoshop igen. jag och anna åkte in till torget på lektionen och fotade där :)
åkte hem efter skolan, gjorde nudlar och sen åkte till hammarlunden. träning där en och en halv timme, och vi fick två nya pojkar i laget idag, roligt! :) sen åkte direkt till ica för att handla och sen hem till idol:D
Pratade också med adam som nu är i LA och pluggar.. roligt för honom tycker man!
sen in i duschen och sen pratar jag med en annan adam nu hihi :D

slutar 11 imorron, så in och sätta sig på cafet blir.. måste göra min miljöbeskrivning.. så passar på där hihi :D
puss på waynes <3 you know what i mean ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0