I made myself very proud today, I did it!

okej, dax att skriva av sig,
jag är så lycklig att det spritter i fingrarna, så va beredd på stavfel osv :D
höra orden från dig, shiet mitt hjärta bara leer så stort! jag är så glad, äntligen! äntligen woho (:
bara jag inte sumpar det här, haha.. för det här kommer bli bra! :) yessssss!

Idag har jag iallafall varit i skolan en stund, sen in till stan för att köpa den efterlängtade sjalen jag har trånat efter hur länge som helst! och nu när jag fick pengar så var det dax för den att bli min :) HUR MYSIG SOM HELST <3
sen så väntade jag på att linnea skulle sluta och komma in till stan och fika med mig,
blev såklart chailatte på waynes, välbehövligt! <3
puss på dagen, den har varit UNDERBAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0