I saw you today, and I were like woho!!

Desperate housewives på tvn! bästa serien, har alltid älskat den! (:

När jag kom till torget förut så fick jag skynda mig för bussen stog redan där, så hann inte med det jag ville.
När pappa hade hämtat mig efter träningen så åkte vi och handlade, gött att han följer med och handlar ibland faktiskt, så man får lite mat hemma. har ju inte råd att handla allt själv, haha.
sen åkte vi till mamma för att lämna av brorsan, och då hade jag vips fått en ny datastol! (:
ska bli skönt att sitta och blogga i, när jag väl kommer dit igen :)
sen blev det ju såklart gos med kattungarna! söta som fan är dom kan jag lova =D
sen åkte jag och pappa hem och kollade idol och åt guacamole och taco-chips! mumms.
Nu ska jag sova, så godnatt med er,
imorn har jag kort dag så ska hem, chilla (laga kladdkaksmuffins tror ja det blir)
sen kanske åker till jonathan, men bloggelibloggar nån gång iallafall :)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0