idolkväll

det hade vart lättare om du bara hade försvunnit, suttit i fängelset eller vad som helst, bara inte det här.
nej fan, känns inte så jävla bra asså, men vad ska jag göra. du vill tydligen inte, så..
får väl lägga allt på hyllan tills du verkligen hör av dig, om du ens gör det.. gör du det?
en sak jag bara inte fattar, att du ändrade dig så fort? allt var ju så jävla bra, sen bara poff så var det inte lika bra längre? får bara inse det, så lätt är det. men tack för tiden gosh va bra den va<3



tur de att jag har mina vänner, som stannar mo matter what. tack för att ni finns, jag älskar er! det är riktig kärlek <3

och snart, när som helst kommer linnea,
vi ska mysa med idolkväll osv :D
SKA BLI FUN!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0