im sober ohyeah!

åh jag skrev nyss ett inlägg men andreas var tvungen att skicka en youtubelänk som jag klickade på ju1
men börjar om då,

sitter i soffan med chihuahuan i knät nu, och äter naturgodis, mums!
ska bara va hemma ikväll och ta det lungt,
har ju vit månad nu fram till lovet.. kommer bli svårt, ehm. faktiskt.
men det klarar jag, herregud det kan ju inte va så svårt att hålla sig ifrån festandet i nån månad?
så blir att mysa hemma ikväll :)

Idag har jag varit på mörmokolan och hälsat på, var skitroligt jue hehe
träffade kompisar och lärarna som blev glada att se mig, hihi
och morfarper bjöd mig på det teet jag alltid drack :') var mys!
sen hem och plugga sen träning, sen till mamma och äta och nu sitter jag här,
värd dag! puss på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0