just like my dream, I want it

vaknade med att jag blev så jävla besviken,
min dröm, den var så JÄVLA bra. 
du, du var med! <3
och det var så jävla underbart, fan att det inte var sant. fan.
det är nog min största önskning nu, det vore så jävla bra! 
då hade jag vart lycklig, med dig.

sitter för övrigt i skolan nu, ska lämna in ett arbete man ska ha gjort i photoshop, men nej nej när jag skulle lämna in det så var det borta :O så det är bara att börja om... men vi slutar om en timme och en kvart så jag vet inte om jag hinner asså ;/ 
fan.
sen så är det träning, orkar egentligen inte men vad gör man inte för ungarna (: 
om det inte kommer så många så får Emil nog ta de själv så jag får åka hem och vila mitt stackars huvud,
som så klart har ont! skrällen de. 

man kanske skriver lite ikväll om dagens upplevelser efter skolan, vem vet? 
hihih (: puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0