kladdkludd

asså jag måste bara skriva av mig, men du väljer om du läser eller inte!

fan fan, du gör det fan inte lätt för mig!
orkar inte med det seriöst, men vafan ska jag göra liksom,
tänker inte bara sura. så jävla tråkigt att sura! hahaha
så jag ler och är glad, men är jag det innuti?

sen har vi ju den dära grabben också, hehe vad ska man göra med dig liksom ?
tänker inte bara slösa bort de vi hade, aldrig. jag ger inte upp de även om jag borde..
inte än.

förövrigt så hade jag en behövlig kväll med brudar, och träffade grymt många roliga folk :)
och såklart kändisarna erik och mackan från hela och rena! satt på score och såg dom haha, jag och hildur va tvungna att gå och hälsa :D det där med maxim kommer jag aldrig glömma hahahaha!

ikväll blir det utgång också, hoppas på de roligaste! PUSSS OCH SKICKA SMS OM DET ÄR NÅTT, allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0