sometimes I wonder what the hell you doing

du är helt jävla dum i huvet, men det fattar du inte va ?

lördagkväll och klockan är sisådär 11. jag kom nyss hem från lisa där jag har mysit med henne och sanna, med chokladmousse och skönheten och odjuret, sjuk bra är disneyfilmer!
innan de va jag med S, kollade på Wanted som alla har sagt varit bra, men jag tyckte inte den va nått speciellt faktiskt, har sett bättre. men de va mys att träffa dig vännen,

Imorse var jag ute och gick innan frullen i en timme, och sen åt och sen ut med hunden en stund.
var chihuahua-vakt idag, mysigt med T :)
jag har tvättat också lite, hade ju inga rena kläder knappt! och sånt måste man ha.

men värd dag endå, och ännu en helg-dag utan alkohol :)
inga ciggaretter heller för den delen, och det känns grymt bra! :D
puss på det och mitt nya liv! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0