tackywacky

sitter jag och väntar i onödan?
det är min fråga, den jag vill få svar på så fort som möjligt
så snälla svara mig, för jag behöver det
jag behöver dig


men förövrigt mår jag bra, vart lite nere osv men äh what the hell, kan inte gå och sura mig genom livet inte!
vart lång dag i skolan idag, men som tur va så kom pappsen förbi och hämtade mig när jag hade slutat.
åkte hem och världens godaste mat var på g! glad blev jag och gott vare!
Idol blir ju såklart ikväll!! med kanske lite glass till ? vore!

igår på kvällen kom lisa och hämtade mig, och pizza&idol blev i hennes säng <3
du fattar inte vad du betyder för mig, tack!

puss på alla underbaraste (och dig) för att ni finns osv. puss också på kattungarna för dom är så otroligt söta!! :D

Kommentarer
Postat av: jonna

svar:a henrik jävlar vilken babe.:d

2008-09-04 @ 20:57:12
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0