tja roligt

klockan är halv 10 en söndagmorgon, jag mår illa, har ont i huvet och min mage är väldigt hungrig på nått att äta..
känns lagom bra eftersom jag inte ens är hungrig även om jag åt senast igår typ vid frukosten..?
men det är min andra bakisdag så mycket mat har det inte blivit i helgen,

i fredags så hade vi förfest hos elin, vi firade johanna med tacos! alla åt utom jag.
sen drog vi vidare (vi cyklade till bärsta) till mimmie. där var det lagom drag, men vi stannade iallafall,
tills klockan var 12 för då gick bussen till stan, som jag och isabella skulle med.
kul blev med massor med folk :)

bakisdag 1 på lördag, åt frukost och drog till mamma
kattungarna hade blivit så söta så! naw.
sen tog jag en promenad till pappa igen och gjorde mig i ordning
för att sen åka till lisa och sen ta bussen till stan,
för att sen ta bussen mot maria.
kul kväll blev i ladan med mediafolk
sen hem på efterfest hos mig, fast jag och lisa däckade i soffan framför dirty dancing.
puss på sötnosen ! <3

bakisdag 2 idag´somsagt, och det blir inte mycket idag. ska kolla på sex and the city ungefär hela dagen:)
kanske dra en pizza också, om nu pappa kommer hem.
ciao simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: anonym:D

skriv inte "naw" heller jävla cpfjortis!!!

2008-09-21 @ 15:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0