tjotrallala

jag ska bara blogga lite, duscha och sen hoppa ner i sängen:)
ska bli otroligt skönt faktiskt, efter en rätt bra dag!
efter skolan så väntade jag på linnea som slutade senare än mig,
träffade sonny som snällt väntade med mig, och det var ju bra för vi har alltid mycket att prata om.
Det har jag och linnea också när vi träffar varandra så sällan nu för tiden,
så när hon väl kom in så blev det mycket catching up på waynes.
jag har också hittat min nya kärlek <3 hihi!
nog om det idag, vi får se vad som händer, haha!
när hon drog hemmåt så tog jag en promenad till min syster som fyller år idag :)
så fira henne blev, puss på dig födelsedagsbarn och älsklingssyster!! <33
var allt för idag, tare eaasy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0