you put the smile on my face

hejdär mannar!
jag tare cool i soffan, ungfär det jag har gjort idag..
men gud jag mår så bra så jag kan inte förklara det,
min mage ler ett stoort leende, jag kan känna det.
gött att jag är glad, jag är lycklig. det som skulle göra det hela ännu bättre,
vore du, jag vill träffa dig, jag vill snacka med dig. gud va du gör mig glad.
puss på dig! du är sötast sötnos, du bara vet det inte än.

Snartsnart kommer matilda, vi ska kolla på film och plugga,
för jag kom ju nyss på att jag har foto-prov imorn, och är efter i matte. hatar det litegranna..
Imorn ska jag iallafall fika med linnea efter skolan, ska bli mys!
då kanske jag får träffa dig <3 ååh


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0