alltså vad i helvete!

Nu jävlar är jag på dåligt humör alltså, haha!
dels så satt jag nyss här på datorn och skrev som ett jävla as på min filmanalys och sen vipps så stänges datorn av!
sen fick jag inte på den på typ 5 min så jag blev aarädd att den hade gått sönder eller nått. men sen fick jag på den =)
Sen har jag sjuukt ont i huvudet och det orkar jag verkligen inte.. så jag mår dåligt för det.
Så jag var tvungen att göra mig själv lite glad, jag köpte mig en ipod!

en röd blev det, en av tredje generationen.. ville såklart ha en svart av 4:e men har man dåligt av pengar så har man!
och så noga är det inte för mig faktiskt, bara jag har en jag kan spela musik i så funkar det för mig!
Innan helgen ska den förhoppningsvis komma hem till mig, woho ! det dåliga humöret försvann lite.. hehe

Kommentarer
Postat av: erika

hur mycket kostar en sån? (:

2009-04-01 @ 19:21:32
Postat av: sv:

den kostar väl ca 1000 kr ny ungefär. Men det är den "gamla", den nyare kostar lite mer. :)

2009-04-01 @ 21:04:16
URL: http://bnaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0