busar lite på datorn i skolan

Hellu! nu har jag meku, har väldigt mycket att göra (en filmanalys som ska vara klar imorgon) och jag smög till mig en dator nu så jag kan blogga lite. såg ni min fina bild på min nya dread eller? mycket fin bild och passande att jag satt där i världens största bob marley-tröja och dreads, vad blir det med mig liksom? tror inte att Erik har så bra inflytande på mig, även om min mamma bara äälskar dreads. Jag med, om man passar i det. 
Men förstå mig rätt, jag älskar verkligen Erik och om han vill att jag ska ha dreads så får han sitta och slita med dom själv! 
hihi

nej ni nu måste jag verkligen ta och jobba lite... eller mycket. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0