det är slut nu, finito!

yes, ni har rätt.
Jag är så upptagen med erik att jag glömmer allt här i bloggen. faktiskt.
men pojkvänner tar tid och behöver mycket kärlek, precis som bloggen! Och jag prioriterar faktiskt erik för tillfället.
Men louise erkänner kommer fortfarande vara kvar i bloggen, louise rekommenderar var inge roligt att skriva så det blir det inte så mycket med. Veckans bästa/sämsta ska jag också försöka fortsätta med, och det kommer en snart ikväll.

Erik och jag har haft en riktig mysdag, vi har kollat på film, gjort korsord (det har vi gjort jättemycket på sistone, vuxenvarning där! eller gammelvarning tillochmed, gjort dreads och jag har lagat mat.
Ett tillskott i min nya dreadfamilj i kallufsen och en i eriks har det blivit. Vi har också fotat lite osv.


Vi har också bestämt oss att vi ska sluta röka/snusa. Båda två. sammtidigt.
Erik har sugit på sista snusen och nu har vi ett halft ciggpaket vi ska dela på, sen är det slut! på riktigt. Finito!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0