En hel fucking månad

Vaknade upp, såg den konstigaste personen jag känner bredvid mig. 
Såg solen utanför, kände att denna dagen kommer bli så fett sjukt bra. 
Tittade tillbaka på Erik och kände att fan vad jag älskar den grabben. 
Han titta tillbaka och jag såg att hans trötta ögon är finaste som finns. 
Såg hans hår med massa flätor och dreads och jag blev ännu kärare, 
än vad jag redan är om det nu är möjligt. Så sjukt fin så det är sjukt. 
Jag förstod inte först att det var möjligt att denna dagen, den 6;e, 
har jag stått ut med Erik Persson i en hel månad som pojkvän. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du så upptagen med erik att du glömmer att göra :

Louise erkänner! Louise Rekomenderar

Veckans bästa/sämsta ! fyyy på dig:)

2009-04-06 @ 21:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0