gårkvällen på mörudden

oj här har man för mycket fylld fritid så bloggen inte hinns med. Ett inlägg på hela dagen igår.. dåligt!
Nu är jag iallafall hos mamma och har världens tid att blogga hela kvällen. Har minst tre till inlägg att bjuda på!
Idag har jag iallafall vart med älskling, han sov hos mig inatt. Gårkvällen spenderades på mörudden med massa folk med grillning och allmänt sommarkvälls-myspys.. När jag fick nog kom svarttaxin och hämtade oss och vi hamnade äntligen i min varma säng. Jag skulle ha frusit fötterna av mig om det inte var så att mina fötter låg fint vid elden så mina skosulor smälte vackert.

du förstår nog inte hur mycket du betyder för mig, älskade ungjävel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0