har sovit sen 3 ~

Hej på er! klockan är nu snart 9 och jag har inte bloggat än idag, varför inte? Jo för att jag är nyvaken.
Det är ju inte så lätt att skriva sovande så ja tar det nu!
Slutade runt 3 och mötte erik på stan, vi åkte hem, jag gick och la mig. han kom och vi myste en stund, sen åkte han till jobbet och jag gick och la mig så fort jag kom hem. Somnade. Vaknade igen efter nån timme. Sen somnade jag igen när jag inte orkade gå upp. Så sjukt ont i huvet har jag haft så jag orkade ingenting förutom att sova. skönt.
Fast nu kommer jag inte kunna sova senare ikväll när jag ska sova på riktigt, ajj då.

snark... det är typ en månad kvar till vi får kattungar också! yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0