inställt hit och dit

tjulelu! Sov hos erik igår, och sov länge idag för att jag började sent och han var ledig. trodde vi.
Det visade sig att erik inte var ledig, så vi åkte till våra skolor. Jag skulle gå till min lektion men så var det ingen där. Det visade sig efter ett tag att lektionen var inställd. Den enda jag hade idag, 50 minuter. värt!
Väntade där typ en halvtimme sen kom erik igen från sin skola för han hade inte så värda lektioner heller. Så vi softade lite på stan, gick til hagahallen och köpte chips sen gick vi till honom och kröp ner i sängen framför en film. mysigt!
Sen skulle han jobba så jag åkte hem och nu väntar jag på mat. Idag händer.. ingenting! skönt endå.
ska nog få till en promenad eller nått sen, men har så fruktansvärd mensvärk så det blir nog bara sängen eller soffan idag faktiskt..

tror ni jag är glad av att ha världens finaste pojkvänn eller? mjo!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men den första lektionen var ju inte inställd, ni skulle väll vara hos Jenny och filma?

2009-04-20 @ 19:05:01
Postat av: sv:

yes, det var matten som var inställd.

2009-04-20 @ 20:14:14
URL: http://bnaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0