min spindelfobi är INTE att leka med

godmorgon, jag är uppe nu men ska inte åka förrän kl 10..
erik kom faktiskt iväg, så nu sitter jag ensam här.. kul endå!
Jag ska snart ta och göra mig i ordning, men jag har ett dilemma..
jag kan inte gå in i badrummet efter igår.
vet ni vad som hände igår eller? jag ska berätta!

Erik gick in i badrummet och skulle borsta tänderna och jag kom lite efter.
Jag såg nånting ligga på golvet under handfatet och såg att det var fetaste spindeln.
fick shock, men frågade erik "är det där en riktig?" eftersom det var första april igår tänkte jag. Han kollade ner och sen såg han vefttskrämd ut. Jag fattade, den var real. Min fobi kröp fram mer och mer och jag fick panik, jag måste ut tänkte jag efter erik hade gått ut. Ställde mig i hallen och allt det där obehagliga och hemska kom ut genom mina ögon, tusentals tårar som inte ville sluta. Erik kom och höll om mig sen gick jag upp till hans rum, fortfarande storgråtandes. Satte mig i sängen i säkert 5-10 minuter och sen kom erik upp med tandborsten till mig. Jag tänker inte gå in där på ett tag säger jag bara!
sjuk jävla fobi har jag för spindlar, jag får panik. det är hemskt!

såhär såg spindeln ut enligt erik, det är han som är konstnären på paint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0