my dayy för fan

hej på er! ojoj idag har jag inte haft mycket tid för bloggning alltså.
Först så åkte jag till min syster direkt efter jag hade gjort mig i ordning, jag kollade på hennes lägenhet och den blev fett nice efter målningen. Sen bakade vi kärleksmums och satte oss ute på altanen och myste i solen och pratade om allt möjligt. Efter några timmar sjutsade hon mig till maja där vi hade våran special ost och kex kväll. myspys!
där pratade vi också om allt möjligt och ännu lite mer. Sen powerwalkade vi nästan hem till mig och hade fett knäppt på vägen asså. Hittade på en egen låt och en dans till den, asbra! kul hade vi iallafall.
Nu sitter jag på nått konstigt vänster hos erik, där det är fett cleant och nystädat. mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0