resultatet av klippningen

Har nyss gjort mig lite chokladpudding medans jag väntar på erik. De kommer och hämtar mig och så sover jag hos honom. Imorn är jag ledig, eller jag har typ matte i 50 minuter nångång typ ett, får se om jag ska gå på den.

håret då, klippte lite på topparna bara och lite på dreadsen, som förövrigt är klara och det blev 4 stycken. Nu får det räcka, annars kommer det sluta med att jag har i hela håret endå.
Vet inte om det syns så mycket skillnad, inte ens jag ser men jag känner! och jag hoppas håret blev nöjd nu när jag äntligen klippte lite.
Före                                      Efter
äsh nu syns det inte en gnutta skillnad, va bra! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0