Spotify, hiss eller diss?

Det här med spotify, det låter ju nästan för bra för att vara sant, right?
Inte förrens idag har jag skaffat mig det. Sent jämfört med alla andra typ men... är man efter så är man, haha!
men innnan det surfade jag ju runt på eriks hos honom som den coolingen jag är.
Visst är det bra, ett program där man hittar de flesta låtarna på två sekunder.
Fast man måste vara uppkopplad till internet eftersom man "streamar" låtarna därifrån.
Rätta mig om jag har fel, är inte så insatt!
Iallafall så tycker jag att det är bra än så länge, men jag HATAR när reklamen kommer mellan låtarna.. och i början gör det inte det så mycket eftersom man ska tänka "ååh va bra spotify är!" sen kommer reklamen och stör oftare och oftare..
Jag gillar bra gratisprogram, jag gillar spotify.  än så länge

jaja, nu ska jag streama musik som fan
och plugga lite på prov till torsdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0