kompis, det går bra nu

Tjuleluuu! Va fint väder vi har här i värmland, inte sant?!
Jag håller på att städa mitt rum, har fixat nya högtalare till datorn så måste rensa skrivbordet så allt får plats.
sen förövrigt så behövs det verkligen städas här inne..

Annars idag så har jag vart med erik, sov där igår och vi partade lite. Vi har skrattat, gråtit, spytt, rökt och bara mått suveränt! Så idag har vi städat undan lite, myst och sen åkt till stan för att äta glass.

annars då.. jo tack jag vill ha sommar nuu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vare inte du o erik som har slutat o röka ? lyckat

2009-04-12 @ 18:10:18
Postat av: sv:

jo men det är fan inte lätt! gick i nästan två dagar..

2009-04-12 @ 19:39:01
URL: http://bnaf.blogg.se/
Postat av: Johanna

VAD ÄR DET JAG LÄSER! rökt! Louise jag trodde att du skulle klara det här ;)

2009-04-12 @ 22:15:07
URL: http://jbrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0