Here I am, rock you like a hurricane

det här med bloggning, jag saknar det.
ser ju tillochmed mamma sitta och blogga och det är ju jag som har lärt henne allt jag kan om bloggning ( kan ju diskutera hur mycket det var egentligen.. höhö) och jag blir ju sugen .
Fast alla mina fule läsare är ju borta säkert, har inte kikat på statistiken på månader.. hur duktigt av mig är det egentligen..
Och jag har ju fullt upp med saker, går i skolan nu, spelar farmville (som förövrigt är ett fruktansvärt beroendeframkallande spel.. fuck it) och kärlekslivet bara växer som Super berries , tack vare min underbara pojke jag har...

mjo livet flödar på som bara denn, rätt gött faktiskt.
tillochmed mitt avklippta hår flödar på, har växt ut en bit iaf :) häärligt.




Kommentarer
Postat av: s

fin bild lojs!

2009-08-23 @ 23:33:22
URL: http://sannalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0