mitt lov är slut

har börjat jobba, i måndags började mitt två veckors äventyr med småbarn. 
Lovet slutade bra, blev en resa till göteborg, tredagars med älskling.
Hotellrum, shopping och liseberg blev det, mysigt värre säger jag bara.
Sista kvällen på sommarlovet för mig blev myskväll med brudar i klassen, det var väl också mysigt värre!

bild 1: I spegelhuset på liseberg, sötast pojk i världen har jag väl ? ;D
bild 2: Hotellrummet med en erik i sängen ganska halv-naken. mumms!





vid hamnen i söndags med brudar, brudar, brudar! bra är ni.

Bra avslut på lovet känner jag, så nu känner jag att skolan kan börja om den vill. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Va?? Inte ett ord om att vi fått kattungar???? ;)

Och så tycker jag nog att det är dags att du visar hur rummet blev när du har slitit och målat så....=)

Kram, kram

2009-08-07 @ 00:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0