movietime!

måndag=skola.
Filmdag idag, MP2A ska kolla på film hela dagen i biografen.
Än så länge klagar jag icke på tvåan, men det kommer nog mina vänner.
Efter jag har sett schemat så är det inte så lätt att inte sucka och tänka "ooorka"´.
Att sluta 5 varje dag och komma hem vid 6 är inte vad jag har räknat med, men vad jag kommer att få stå ut med vissa gånger,  ungefär varje dag! tjoho jag älskar skolan.


go som jag är har jag också bakat kakor.
passar bra till film och till mina söta flickor i klassen.
Ja erik, du ska också få :)

Kommentarer
Postat av: erika

går du i media?

är du nöjd med det, och tycker du det är mycket plugg?

vet du om det är mycket plugg i sammedia?

är intresserad!

2009-08-28 @ 21:58:13
Postat av: sv:

Yes jag går media, och jag är väldigt nöjd med det. Det beor på vad du menar med mycket plugg, det är så mycket som man gör det till. Vill man ha bra och höga betyg, ja då är det mycket plugg. Vill man bara ha g så är det inte så mycket plugg. Det är vad man gör de till helt enkelt. Jag har ingen aning om hur mycket plugg de har i sammedia, men det är nog lika.

va roligt! :)

2009-08-29 @ 08:31:50
URL: http://bnaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0