vidrig fakta, varsegoda

här sitter jag och bloggar, (johanna tvingar mig, hon går inte och lägger sig annars..) så jag får väl skriva ihop en liten text.
Lovade att jag skulle klaga på mina blåsor, så  jag tänkte göra det.
eftersom jag suger på att förklara så har jag gjort en underbart snygg bild av mina blåsor.

de svarta prickar i högra munnen är alltså mina blåsor, på halsmandlarna, INTE CLEANT!
för det gör så f*ttigt ont, så ja det är lite synd om mig. och jag förstår icke hur min pojkvänn ens vågar pussa på mig.!

såå efter den vidrigt intressanta fakta ska jag ta och sova, eftersom jag har min favoritlektion imorn nästan hela dagen, FOTO! tjohej godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skylle kyssa dig även om ditt ansikte var helt infekterat, jag skulle älska dig även om du fick bölder på hela kroppen<3

2009-08-27 @ 23:04:23
URL: http://farmville.prooow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0