result of the fucked pain

slapp skolan idag,
men efter två halsprov och ett blodprov hos doktorn så hade det vart skönare att haft fotolektion i sisådär 3 timmar och sen gått hem.
Iallafall så var det inge fel på halsen vad dom kom fram till idag, men de skulle ODLA MINA BAKTERIER över natten så får jag reda imorn på vad det är.
Fräsht att mina bakterier ligger och gror inatt då..
har också tagit en tablett som visst bedövade hela munnen på mig, så tur att inte erik är här för min tunga har tappat känseln och är dryg..hehe

Iallafall har jag tryckt i mig massa glass framför tv:n, ganska soft att va lite sjuk.
men ska träffa Linnéa sen, ska bli väldigt kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0