you make me feel..

Kommer hem från en hård och kämpig dag i skolan, är hungrig eftersom man inte har ätit på några dagar, bortsett från pannkakan och skedarna soppa igår, ställer mig och lagar mat. fuck streptis, kan jag ju säga.
Steker kött till ett helt fotbollslag och kokar potatisar stora som big bang. Lika mycket sås som det finns i vänern.
Jättegott blev det, men jag fick äta ensam. Inte en jäkla familjemedlem fanns det jag kunde bjuda mat på.

Men det sket jag i sen när jag öppnade Twilight boken, och började läsa.
The REAL thing, on english. The real words from Stephenie Meyer, Gåshud efter första meningen. Inte töntigt, mäktigt. BRA!

börjar ett imorn, tänkte ta och fixa lite innan då.. Ska hämta min lön, planera och klura lite till på söndag, (speciell event dåå! den som älskar mest hoppas jag förstår vad det är) och kanske shoppa lite till mig själv.
Efter skolan sen, slutar runt tre, åker Johanna och Sanna med mig hem för de vill så gärna mysa med kattungarna, och självklart får de det :)

Nu ska jag vila bort min migrän, tjofräs!

you make me feel..

Kommentarer
Postat av: s

haha louise! vi vill ju vara med dig också gosan (L)

2009-08-31 @ 22:24:52
URL: http://sannalinneaandersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag vill mysa med dig med lollo! (men inte med sanna)

2009-09-01 @ 11:03:42
URL: http://jbrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0