cut away the brownie spots

wopssi har visst glömt bloggen lite på sistone..
fast jag tycker inte att det är så konstigt eftersom jag praktiserar till sex på kvällen och då har hur mycket plugg som helst. Så den tiden behöver jag.
Annars då? jo det är SVINKALLT, vinterkyla. fan.

Idag har jag också opererats som det allvarligt kallas. Tog bort leverfläckar, äntligen.
Så nu är jag två fläckar fattigare och sex stygn rikare.

detta får jag göra på min praktik.. prova alla deras objektiv! och jag har blivit expert på id-korts fotografering. jajjamensan! Och imorgon ska jag få en kurs i kamerasäljande. How nice.


brrr kallt!.. fast frost ger underbara bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0