1001 filmer du måste se innan du dör

godmorgon! Nu är jag vaken..
Jag gick och la mig efter maten förut, fick så jävla ont i magen så jag la mig och vilade. Och jag vaknade nu! skulle kunna sova mycket längre, men jag tvingade upp mig själv, så jag kan sova ikväll.

Efter skolan förut (slutade halv ett) så åkte jag och Johanna till karlstad bibliotek. Vi satte oss där, i tanke att läsa våra twilightblöcker, men resulterade i att vi satt i en skön soffa med massa kuddar och bara pratade i flera timmar! Vi hade jättemysigt. Jag hittade också boken "1001 filmer du måste se innan du dör" och vo bläddrade igenom hela boken (960 sidor) för att se hur många av dom vi hade sett. Jag hade sett 38 och hon 27. Vi har en del kvar att se alltså!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha ja det var mysiiigt :) det kommer ta tid för oss att se alla ;)

2009-02-19 @ 20:50:29
URL: http://jbrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0