After eight anytime!

okey hej jag är hemma igen. Tidigt kan man tycka, men dissade idén om att va kvar i stan, kommer till det snart!
Åt med två bruds, det blev pizza för dom och en grekisk sallad för mig, hur gott som helst! synd bara att jag inte va så hungrig. Den gick på hundringen ungefär. Sen hade ju jag plans att träffa folk och festa lite men flickorna ville åka hem och jag skulle ju träffa några. Men då orkade jag inte stå på torget helt själv i hundra minus, så jag dissade den idén och tog bussen hem med de andra. Nu sitter jag hemma på alla hjärtans dag och äter mitt godis som min mamma gav mig så fint inslaget osv som alla hjärtans dagspresent. tack mamma!
Fick också en trisslott, men vann jag nånting på den? nej.
Klagar jag att sitta hemma på alla hjärtans dag? nej... eller okej lite. Skulle hellre hitta på nått om jag bara orkade.


fick denna minus nallen plus en trisslott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0