akta, jag är förbannad

Jag är så förbannat sur, tur att ingen är i min närhet nu kan jag ju säga!!
Inte alls för att du har samma idéer som mig, det gör absolut ingenting! För det bevisar ju att mina idéer inte är dåliga ialafall. Men att du har tagit min bild, som jag har suttit med i flera timmar och gjort så att den blir precis som jag vill ha den, och sen sitter du och säger att du inte vet hur du har fått tag på den när det enda stället den ligger ute på är min bilddagbok. Att du sen faktiskt har planer på att använda en bild som jag har gjort, istället för att göra en egen personlig precis som du vill ha den.
Kul att tatuera in en bild på kroppen som nån annan har gjort för sin egen tatuering. 
Kul att du tar dig tiden att ta mina grejer.


ska jag behöva göra såhär på varenda bild?
annars kanske du kommer och tatuerar in den i nacken!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Är det någon som ska tatuera in din bild?

2009-02-16 @ 20:27:01
URL: http://jbrannstrom.blogg.se/
Postat av: elin

vem är det som ska göra det? ;o

2009-02-17 @ 12:40:44
URL: http://strandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0