Alla hjärtansdagsstämning i telefonen

Vaknade av att min telefon såg ut såhär,
Den lyste rött och det flög hjärtan i bakgrunden, hur gulligt som helst!
Det är så mysigt att denna telefonen byter bakgrund och färget för vad det är för dag, alla hjärtans dag, nyår, julafton, midsommar osv! Fast ibland är den ute och cyklar och har massa höst-löv mitt på sommaren. menmen!

alla hjärtans dag idag alltså, riktigt mysig dag!
Jag har inte varit ensam (utan pojkvänn menar jag) sen flera år, senast 2005 tror jag var senaste gången jag var singel denna dagen. Men det känns helt ok! väldigt bra faktiskt. För i år får jag äntligen spendera denna dagen (då man ska visa att man älskar varandra osv) med de bästa vännerna jag har. Så jag ligger inte hemma och grinar över att jag inte har nån pojkvänn, inte alls!
Jag sitter och myser som fan på en fin restaruang i stan med mina bästa vänner.

Men det blir senare ikväll det, vid 7 nångång.. Vad ska jag göra tills dess? har ingen aning! tänkte ta en tripp till stan lite tidigare, gå där innan vi ska mötas.
ska också kanske köpa en ros till en hemlig person (klurigt om personen läser bloggen så ni får veta senare!) osv. men vi hörs sen! pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0