den där jävla huvudvärken

Nu orkar jag inge mer.. hela kroppen säger ifrån och orkar ingenting.
Jag är så fruktansvärt trött överallt.
Jag har haft konstant huvuvdvärk i ca 33 timmar nu, ända sen igår på dagen ungefär.
Jag sov nästan ingenting inatt eftersom jag vaknade hela tiden av min fruktansväda smärta.
Jag vaknade och hade huvudvärk.
Jag har haft den hela dagen och jag går nu och lägger mig med den.
om jag vaknar och fortfarandre har den imorn, eller inatt, då ger jag upp.
då orkar jag inge mer.

godnatt.

nu ska jag få en behandling av mamma, sen sova! hoppas jag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halohalo =) har du något tips på hur man kan koppla av? går tredje och sista året på gymnasiet och jag stressar snart ihjälp, behöver ditt råd !

2009-02-16 @ 23:14:55
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0