det är tanken som räknas

justja, Imorgon är det alla hjärtans dag och idag i skolan så var det ros-utdelning!
Jag hade (i supersmyg) köpt en till Hanna i min klass, efter att ha sagt att jag inte ville att vi skulle köpa till varandra blabla. (bara för att tro att hon inte skulle få och sen överaska henne) Så när hon fick rosen av nån random så blev hon jätteförvånad. Jag hade heller inte skrivit på kortet att det var från mig, utan jag hade bara skrivit typ "Vassego älskling, jag älskar dig" och inge mer. Hon tittade sig runt och jag kan såklart inte hålla mig så jag storflinade. Sen sa jag "GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!" och kramade henne, och hon blev så jäkla glad så jag kan inte beskriva. Hennes reaktion var fan över det normala haha! så jag blev så jävla glad att hon blev så jävla glad av en liten ros så jag började grina (känsliga louise kommer fram ibland) och var så jäkla förvånad över reaktionen.
Den första alla hjärtansdagsrosen nånsin har hon fått av mig, och det är hon fan värd.
Hon är värd 100000 rosor om jag bara hade pengarna.
Ni förstår inte hur underbart det var att hon blev så sjukt glad över en sån liten grej.
Men det är tanken som räknas, och den va fan full av kärlek!
(som att Henke tha idrottslärare tror att vi är tsm, hanna och jag, men så är icke fallet)

Jag älskar dig gumman!


Kommentarer
Postat av: Anonym

iiiih! Det sög i magen av lycka bara jag läste det där nu. Du är en sån underbar människa. Du är grym! Åh, va glad jag blev. Har nog inte vart så glad på länge. ÅH, LOUISE!!!!!! :D :D :D :D <33333333333333333333333



Herregud, bilden på mig dock...

2009-02-15 @ 21:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0