Fredagen den 13

är det idag. otursdag? inte enligt mig!
Man har bara otur om man får otur på en såkallad otursdag..
Men nu är det såhär att jag för 16 år sen och 340 dagar sen föddes just på den dagen, fredagen den 13 mars.
Var det en otursdag ? nej verkligen inte! min mamma, pappa, bror, syster och hela min släkt jublade av lycka just på den otursdagen! Därför är det inte en otursdag, utan tvärtom. TURSDAG! Varför ens ha otursdagar? det ger ju bara otur.
Föd underbara barn den dagen istället, säger jag!


rumpan upp till er som tycker att fredagen den 13 är otursdag! ;) muahaha!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Ja, visst är det en turdag!!!! =)

Och nästa gång det blir fredag den 13:e så fyller min söta dotter 17 år!!!....Puss på dej..

2009-02-13 @ 13:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0