jag hatar fredagar

Nej vet ni vad, jag hatar fredagar!
hur sjukt är inte det?
men för mig är det bara stress stress stress hela dagen till 8 ungefär.
Skolan till fyra, idrott sista lektionen, träning fem så skynda in till stan efter idrotten för att hinna med bussen till träningen.
Träna en och en halv timme och sen hinna med sista bussen hem som ligger för tight med när träningen slutar.
Sen hem, packa fort som fan för sen knackar pappa på dörren eftersom det är pappahelg. Slänga ner allt i väskan och sen kommer det där jävla valet om att veta vilka skor man ska ta med i helgen.. ångest. Tar ca 5-10 minuter och sen har pappa och mamma stressat sönder mig för att jag aldrig kan välja vilka skor jag ska ta med så då blir det bara några.. eller ganska många. eftersom jag inte kunde välja. Så då har jag med typ tre par mer än vad jag behöver den helgen, osv. Sen när man är hemma hos pappa och har handlat osv så ska man orka göra sig i ordning och dra på partay, som oftast inte orkas från min sida eftersom dagen har vart ett helvete stressigt. Så då ligger man i den älskade moviesoffan och tar det lugnt hela kvällen istället och har hela lördagen på sig att inte stressa, och sen partaya! love it.


sommar vore, ge mig sommarlov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0