jobbig dag + min helg!

Nu kom jag hem, inte förrens nu.
Inte förrens nu har jag kunnat stoppa nått i munnen, och maten står på spisen, tror ni att jag är hungrig? jag har inte ätit sen i morse så svaret är nästan självklart!
tur för mig att jag har en sån förståelig mamma som står här med maten redo när jag kommer hem från en heldag i skolan plus träning direkt efter..

Efter maten ska jag också packa för att förflytta mig till min fader, där jag ska spendera helgen. Ska bli mycket trevligt, eftersom jag inte har träffat pappa på över två veckor, konstigt nog!
Jag ska också ta en lugn och skön helg, för det behöver jag verkligen!
Jag har lånat andra Twilight boken När jag hör din röst så jag antar att jag kommer va fastspikat framför den i princip hela helgen. Det enda planerat är lördagskvällen, då jag äntligen får träffa mina brudar och mysa med dom!

där har ni helgen, NU SKA JAG ÄTA! :D

jag är en såndär som gillar mat! hehe. OBS god mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0