klädsim imorgon, roligt värre!

mina damer och herrar, imorgon står klädsim på schemat på idrotten. hur låter det då? jo underbart!
nej vafan det är ju förjävligt.. och direkt efter det, (kommer stressa som fan) så har jag träning direkt efter. Och jag är, igen, ensam tränare. hur fan ska det gå ihop? Jag kommer inte hinna och när jag väl är på träningen så kommer jag vara klaskblöt! aja fortsättning och resultat följer imorgon kväll här i bloggen...

Nu ska jag hopp i säng och skriva klart shk, (dont worry classmates, det är bara jag som är lite efter i anteckningarna) och sen ska jag sleepa. Lång och jobbig dag ahead of me! Natti <3


hej detta är jag i badhuset imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0