klädsim på otursdagen

Kvällsdagen den 13, en fredag. en otursdag som sagt. Jag ska stanna hemma. haha!
eftersom jag sa i inlägget nedan att det är en lyckodag så kanske man skulle dra ut endå, men eftersom det tydligen är otursdag för andra så kanske det är bäst att va hemma endå! nejdå men om jag ska vara ärlig så orkar jag inte. Helt slut.
Jag har simmat 1000 meter med kläder på idag.. efter det stressa som fan till stan, åka till h-lunden och ha en oförberedd träning ensam. Jag fick iof hjälp av en förälder till en av pojkarna, för han verkade himla sugen på att ha hand om dom idag. Klart jag låter han hjälpa mig då, underbart att låta en göra jobbet som man själv ska göra ! haha
Föresten på simningen.. jag vet inte vad som hände men när jag hade simmat en stund så fick jag ett väldans tryck mot bröstet, som om någon satt på bröstet liksom. Det var ganska obehagligt och svårt att andas men jag simmade mina 40 längder endå! När jag kom upp ur vattnet så var jag svimmfärdig. Kanske för att jag bara halft andades när jag simmade och att jag inte hade ätit på hela dagen. Men nu mår jag bra! hihi

så vad händer ikväll ? Jag ska ha myskväll hemma med mamma, se på lets dance och äta massor av choklad och nötter!

älskling jag fattar inte att jag missade dig på Göta lejon! hörde att du va superbra iallafall <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag kände mig också svimfärdig när jag kom upp. men tror det kan vara att vi inte hade så mycket vätska i oss eller nått,

2009-02-14 @ 16:02:34
URL: http://jbrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0