klar med städningen och färdigpackad

har städat hela lägenheten nu, så jag sitter och tar det lugnt med min belöning från mig, en stor glas iste!
med massa is i, så sjukt gott. men den stora belöningen får jag av mammsen, tha money!

och klockan är bara 5, jag ska gå runt halv 7-7. Jag har tillochmed packat allt jag ska ha med mig ikväll / imorn, och kameran är med! Ska fota imorn efter skolan, så får ta med den nu.. då kanske det blir lite kort från kvällen med maja också, men de kommer upp imorgon eftermiddag då jag är hemma. Orkar inte ta med datorn till pappa, för då måste jag dra med den till skolan osv.


myskväll med favorittjejan! och båda är halvsjuka, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0