krångel med bokningen

Jaha nu ska det krångla sig när jag ska ringa och beställa bord. Ringde för en stund sen och då funkade det, men de hade fullt när vi ville ha den tiden så jag skulle återkomma. Och nu när jag ringde så kommer jag inte fram och det bara piper skithögt i telefonen! Vad det ska krångla sig..
Nu ringer jag igen.. och det piper!
nu ringer jag igen.. och då är det upptaget! ååh..
Nu har jag ringt så många gånger så jag kan nummret utantill.
Nu ringer jag igen.. och det är upptaget.
Nu ringer jag igen.. och det funkar!!
woho, bord för 3 kl 8, äntligen. ses vi där? nä det gör vi inte för det är fullt!

nu måste jag makeupa mig, färdigt resultat får ni se senare! ciaoo bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0