live from branäääs

Hej på er! nu är det helg, alltså jag kan blogga hur mycket jag vill. både från datorn och från mobilen.
Jag har aldrig tid att sitta vid datorn typ så gör er beredda på att läsa mobil-inlägg :)
Idag kan jag ju sorligt meddela att jag är grymt bakis efter gårdagen.. Våran första riktiga utekväll (med alkohol) här uppe i branäs, och den kunde ju ha varit bättre så som den slutade för mig. Men det är en annan historia!
Vi är nu ännu mer taggade på dagens bravader, då vi snart ska krypa ner i badtunnan, sen kanske åka scooter och sen åka på after ski, träffa pojkarna vi festade med igår och sen festa järnet ikväll. Låter roligt va?
Nu ska vi ut i badtunnan men jag kommer med mer blogg senare! och på söndag eller måndag så skriver jag om alla dagar här uppe, I promis!


miss you guys!

Kommentarer
Postat av: maja

saknar dig(L) och du måste skicka bilderna från karro haha:D

2009-03-01 @ 15:36:47
URL: http://mhsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0