Louise Rekomenderar!

Idag hörrni, då ska jag ta och rekomendera klackar på skorna! höga klackar, skyhöga helst. Jag ÄLSKAR höga klackar, jag tycker att det är så grymt snyggt! Fast jag gillar många olika skor, men högklackat är alltid snyggast!
Man kan piffa upp en vardag med ett par snygga klackskor, eller vara jätteuppklädd med klackar.
Det är också sexigt, underkläder och klackskor? Kanske inte så jättesmidigt i sängen, men snyggt, haha! Man får också mycket snyggare ben, de ser smalare ut ju högre klackar man har typ. Inte helt fel!
Om jag hade haft pengar så hade jag köpt högklackat hela tiden, precis som Kenza.
Men vet ni, man kan köpa vanliga svarta höga pumps och sen så vips så passar dom till allt!
Och idag när jag ska ut med mina tjejkompisar, vi ska på restaurang och va lite fina i kanten, så såklart att jag har klackskor på mig då!
Där har ni det, jag rekomenderar klackskor!

dessa ska jag ha ikväll faktiskt, favoritskorna, också det högsta paret jag äger, med 12 älskade cm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0