lunarstorm är inne igen!

jani.. nu är jag hemma! :) Jag hade lektion till.. 12. Sen gick jag och johanna på liten foto-kurs hos Dan och lärde oss ditten och datten sådär! mycket lärorik och inte behöver jag brukanvisningen tills imorn inte! fullt redo för er grabbs.
Sen så åkte jag in till town, gick på stan med lisa, johanna och hanna.
Sen åkte alla hem och jag träffa peeh på staon.
men det blev liksom lite mycket att ha följt efter massa tanter osv och se vart dom hamnade för dom hamnade liksom ingenstans.. så vi promenixade to his place.
Där så blev det rajtantajtan för där skapade vi oss en lunarstorm! (läs lunarstorm=rajtantajtan!) och det var väldigt roande i sisådär en halvtimme typ.. (erikpeeh
sen så blev vi hungriga och gick och kokade ris (jag kokade ris, om man nu kan kalla det det) och peeh fixade såsen! hehe. det gick väl typ att äta iallafall..
Sen blev det lite film gånger 2, sen åkte jag hämm. nu sitter jag här.

jag ska duscha och sen läsa den jäkla boken, twilight trean! kulkul.
hoppas ni hade en good day, nattinatt

(går inte att ladda upp bild för tillfället, ni får leva utan helt enkelt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0