med många tankar går promenaden snabbt!

Nu är jag hemma! GICK hem, så jag har promenerat i 45 minuter ungefär, ensam, i mörkret, med blöta skor, tights fullt med hål och huvudvärk. MEN det kändes som det tog max 10 minuter, men jag hade ganska mycket att tänka på så då märker man inte att man går. Då är det superbra att promenera när man har mycket i huvet!

Tjejkvällen iallafall var supermysig! Brudarna samlades och åt tacos och pratade om ALLT.
Sen kollade vi på en film, kommer inte ihåg vad den hette men typ 10 anledningar att hata dig.
Alla började sila vidare hemmåt så då fick jag samla modet och orken att gå hemmåt jag med.
jag älskar er tjejer, allihop. tack för en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0