nu ska jag sticka och planera!

Nu har jag nyss ätit, ska bara dusca och göra mig i ordning, sen går jag över till Lisa källis.
Vi ska skriva packningslista!! måste jag alltid göra innan jag ska nånstans, annars ligger hälften av grejerna jag ska ha med kvar hemma förstår ni. Vi ska också smida väldigt braiga planer, men mer om det senare! bloggar därifrån kanske också, eftersom mobilen är med:) höhöh. Veckans bästa/sämsta kommer ikväll också! PUSSEN<3


Elin och johanna, älsklingar.. fan ta er att ni inte ska med !!

Kommentarer
Postat av: Ivar

Jag lova o kommentera ;D

2009-02-22 @ 15:31:07
Postat av: elin

ja, jag vill ju med :'(.

jävla skolan och pluggningen som förstör!

2009-02-22 @ 16:22:11
URL: http://strandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0