Ny grej i bloggen, Louise erkänner!

Vet ni vad?! :D
*uuh va kul det kommer bli i min lille blogg!*
Jag ska starta en ny grej, igen, haha! "Louise erkänner!"
En gång i veckan (kanske onsdagar, kanske vilken dag som helst, kan komma lite random tror jag) så ska ni iallafall kunna få läsa om nånting om mig. Alltså som ni typ inte visste.. Lite roliga saker och lite knäppa saker,,, ah ni fattar!

första erkännandet då, vi kan börja med en rolig / knäpp.

När jag cyklar själv, då pratar jag med mig själv. Alltså jag tänker allting som jag tänker, högt! kan bli rätt pinsamt om jag möter nån och cyklar runt och pratar med mig själv. Kommer också på mig ibland och börjar skratta för jag är så konstig.. men så kan det va att va Louise ibland!


konstig..

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag ser fram emot många erkännande nu ;) mer BILDER mer BILDER!

2009-02-04 @ 18:56:00
URL: http://jbrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0